Netop hjemvendt fra Hotel Comwell i Middelfart vil jeg/vi gerne benytte lejligheden til at sige jer alle en stor tak for en stor og positiv oplevelse – dejligt når gode medlemmer/kolleger kan mødes på denne måde i positive og afslappede omgivelser og ikke mindst i en god atmosfære – STOR TAK FOR DET.

Vi glæder os over, at alt gik som planlagt i en særdeles positiv og afslappet stemning og at vore foredragsholdere gjorde det så godt, stor tak til dem –  og også en stor tak til skal lyde til vore udstillere, der endnu en gang mødte op med masser af spændende nyheder og gode “messe-tilbud”.

Så vil vi her også gerne benytte lejligheden til at sige jer alle en stor tak for jeres medleven og jeres positive indstilling under Generalforsamlingen, selv om den var laaang – og hvor vi (endnu en gang) skulle ned i en masse paragraffer for rettelser og tilføjelser. Tak for jeres tålmodighed på denne front!

Vi i bestyrelsen vil også gerne udtrykke vor glæde over, at Galla-middagen forløb så godt og at underholdningen var fantastisk – dette kunne heller ikke være sket, hvis ikke I alle havde et ønske om og medvirken til at sådan skulle det være, så stor tak for det også.

Med den stemning og med den velvilje, der herskede overalt,  ja så er vi alle i Bestyrelsen allerede begyndt at se frem til Efterårsseminaret og til at vi igen skal få lov til at se og være sammen med jer alle igen😁

Håber I alle må få et fantastisk forår og en dejlig sommer.

Endnu en stor tak til alle medlemmer, foredragsholdere og udstillere,

Jens Christian Christensen