Betaling af kontigent

Kære medlemmer,

 Vi forstår jeres frustrationer og beklager forvirringen med betaling af kontingent.

Betalingsmodulet tilknyttet hjemmesiden sender opkrævninger ud automatisk – årligt afhængig af hvornår man har tilmeldt sig. Alternativt ville medlemmer, der har meldt sig ind i november skulle betale kr. 3000 ved indmelding og igen i januar. Andet vil være administrativt svært at styre.

Så af hensyn til dette, har vi valgt at man betaler løbende, trods hvad vedtægterne siger, så der ikke bliver utilfredshed. Hertil vil der komme et forslag til vedtægtsændring til næste generalforsamling. Vi håber på jeres forståelse herfor.

Som det forgår med nuværende betalingsmodul, kommer opkrævningen ud trinvis med en påmindelse, der sendes pr mail automatisk over nogle gange, indtil at man betaler.

Man betaler ved at klikke der. hvor der står a-medlem på opkrævningen, eller alternativt ved at logge sig ind på hjemmesiden og gå ind under brugermenu/mine ordrer. Her ryger man ind i webshoppen og betaler med kreditkortoplysninger.

Når man har betalt, skal jeg manuelt godkende betalingen, for at sikre at de, der køber/fornyr medlemskab, er gyldige medlemmer.

Herefter vil betalingen blive gennemført og I vil få en kvittering og se pengene blive trukket på jeres konto. Fakturaen findes som pdf fil under ”mine ordrer”.

Håber denne gennemgang kan være jer behjælpelige.

Og beklager igen de fejl systemet har afstedkommet og de svar I har manglet i feriedagene.

Vi behandler fejlene hurtigst muligt og takker for jeres tålmodighed.

Venlig hilsen

Else Dollerup Møller

 

2019-01-01T17:08:40+00:00

About the Author:

2 Comments

  1. Britta Aarhus Gregersen 8. januar 2019 at 21:55 - Reply

    Kære Else.

    Jeg er ved at være ret frustreret. Jeg kan overhovedet ikke finde et betalingskort nogle steder…
    Nu har jeg gennemtravet forsiden på Danske Akupunktører og finder INTET.
    Hvad er det jeg gør forkert?? Hvor skal jeg så lede…??
    Jeg er jo ikke uvillig til at betale, men skal have et sted og nogle numre at gøre godt med….
    Iøvrigt kan jeg ikke se min klinik på jeres hjemmeside. Hvordan kan det være?? Skal jeg selv gøre noget??

    Mange hilsner

    Britta Gregersen

    • Else Dollerup Møller 11. januar 2019 at 12:00 - Reply

      Du skulle have fået svar over mail. Vil blot sikre mig du har modtaget dette?
      Og forstår fuldt ud dine frustrationer..
      Men der skulle nu endelig være styr på det.
      Venlig hilsen Else

Leave A Comment