Kære medlemmer,

 Vi forstår jeres frustrationer og beklager forvirringen med betaling af kontingent.

Betalingsmodulet tilknyttet hjemmesiden sender opkrævninger ud automatisk – årligt afhængig af hvornår man har tilmeldt sig. Alternativt ville medlemmer, der har meldt sig ind i november skulle betale kr. 3000 ved indmelding og igen i januar. Andet vil være administrativt svært at styre.

Så af hensyn til dette, har vi valgt at man betaler løbende, trods hvad vedtægterne siger, så der ikke bliver utilfredshed. Hertil vil der komme et forslag til vedtægtsændring til næste generalforsamling. Vi håber på jeres forståelse herfor.

Som det forgår med nuværende betalingsmodul, kommer opkrævningen ud trinvis med en påmindelse, der sendes pr mail automatisk over nogle gange, indtil at man betaler.

Man betaler ved at klikke der. hvor der står a-medlem på opkrævningen, eller alternativt ved at logge sig ind på hjemmesiden og gå ind under brugermenu/mine ordrer. Her ryger man ind i webshoppen og betaler med kreditkortoplysninger.

Når man har betalt, skal jeg manuelt godkende betalingen, for at sikre at de, der køber/fornyr medlemskab, er gyldige medlemmer.

Herefter vil betalingen blive gennemført og I vil få en kvittering og se pengene blive trukket på jeres konto. Fakturaen findes som pdf fil under ”mine ordrer”.

Håber denne gennemgang kan være jer behjælpelige.

Og beklager igen de fejl systemet har afstedkommet og de svar I har manglet i feriedagene.

Vi behandler fejlene hurtigst muligt og takker for jeres tålmodighed.

Venlig hilsen

Else Dollerup Møller